.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تاكيد استاندار مازندران بر تقویت پیمانکاران بومی

استاندار مازندران با اشاره به اینکه دو هزار و 420 شرکت فعال در طرح های عمرانی در استان فعالند اظهار داشت: پیمانکاران بومی مازندران باید تقویت شوند.

به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر، ابوطالب شفقت ظهر چهارشنبه در همایش توانمند سازی پیمانکاران بومی مازندران در سالن هلال احمر ساری افزود: متاسفانه به دلیل عدم استفاده از پتانسیل های بالای پیمانکاران پروژه های عمرانی استان در گذشته اجرای پروژه های عمرانی در استان با کندی روبرو بوده است.

وی خاطر نشان کرد: در دولت نهم قالب اعتبارات ملی به صورت استانی درآمده است که می تواند نوید خوبی برای پیمانکاران لایق در اجرای پروژه های بزرگ عمرانی باشد.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه 40 درصد اعتبارات و بودجه های دولت در استان به صورت استانی هزینه می شود، تصریح کرد: ظرفیت و توان پیمانکاران مازندرانی بیش از پیمانکاران سایر نقاط کشور است.

شفقت با بیان اینکه با توانمند سازی و تقویت پیمانکاران بومی می توانیم استان توسعه یافته با تعدد پروژه های سریع عمرانی را شاهد باشیم، یادآور شد: مشاوران و پیمانکاران بومی می توانند با تشکیل اتحادیه های منسجم نسبت به تعقیب و اجرای پروژه های عمرانی استان اقدام کنند.

وی با تاکید و تقویت بر شرکتهای فعال خصوصی برای اجرای پروژه های عمرانی اظهار داشت: دولت آمادگی همکاری متقابل با پیمانکاران بومی متخصص را در استان دارد.

استاندار یادآور شد: دولت با خصوصی سازی موافق است و از افرادی که در این زمینه برای اعتلاء و توسعه استان گام بردارند حمایت خواهد کرد.



استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.033 seconds.